reklama

Ešte nie sú online

Včerajší sviatočný podvečer mal typickú dušičkovskú atmosféru. Stmievalo sa , na ulici ani živáčka, mrholilo, hotový novembrový január alebo januárový november? Sedel som pri kompe, čítal blogy a občas som nazrel cez okno v očakávaní, že aspoň na tie pravoslávne Vianoce nasneží, ale nič .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Do izby vošla moja najmilšia :

- „Nahoď si skajp, Peťo je na fejsbúku , možno sa ti prihlási" ,hodila na posteľ kameru a mikrofón a ako rýchlo prišla, tak aj odišla.

Pozapájal som do kompu inštrumenty nahodil Skype , klikol na Quentina, to je Peťov nick a čakal, kým bude online. Na Skype nechodievam často, je to skôr manželkina záležitosť, preto som bol mierne prekvapený, koľko mien mám v adresári. Pohľad mi spočinul na mene Jožko L. Bol to môj kolega a dobrý priateľ, zomrel pred niekoľkými mesiacmi . V tej dušičkovej nálade, som ani neviem ako, klikol na jeho meno. Bol som zvedavý, či sa niekto ozve, ale z druhej strany neprichádzalo nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po chvíli čakania sa predsa ozvalo známe skypovské vyzváňanie, hlásil sa syn, prijal som hovor, kamerky sa zaostrili , vymenili sme si pár úvodných fráz, že akože, čo nové a ako sa máš, aké tam máte počasie vy, bavoráci , trochu sme pokecali na tému zimnej údržby áut a rozdielov v poplatkoch za autá na Slovensku a v Nemecku, keď sa zrazu spojenie prerušilo. Chvíľu bolo ticho a potom to začalo, ako v strašidelnom dome, detský smiech, spleť mužských a ženských hlasov, znovu detský smiech. Manželka bola v kuchyni, začula tie zvuky, strčila hlavu do dverí:

-„čo to tam stvárate? Peťo má nejakú návštevu?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-„Peťo je offline" ,hovorím,

-„a čo sú to za zvuky?" ,prichádza moja bližšie

-„nemám potuchy, akoby sa celý panelák naraz prihlásil na moje konto" špekulujem, detský smiech a hlasy stále znejú,

-„a čo si robil? - pýta sa,

-„nič , len som klikol na Jožka, že či sa mi niekto prihlási"

-„ale Jožko je predsa pol roka na onom svete", hovorí moja najmilšia

-„veď práve" , významne sa na ňu pozriem . Iba si ťukne po čele a odchádza.

Veď práve, rozmýšľam, na druhom svete ešte nemajú Skype , ešte nie sú online aj keď ten Skype má v mene nebesia.

Znovu sa ozýva syn.

-„ aj ty si počul tie zvuky?, pýtam sa ho

-„ aké zvuky?", nechápavo krúti hlavou „ a oci ,už končím , idem s kamarátmi von, maj sa dobre".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-„tak ahoj a dávaj si pozor"

Vypínam Skype a v hlave stále počujem detský smiech a hlasy, ach tie pochmúrne dušičkovské večery.

Peter Herman

Peter Herman

Bloger 
  • Počet článkov:  179
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prakticky - realista,teoreticky -idealista v skutočnosti celkom obyčajný jedinec. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu